Dostava – uvijeti i cijene

Isporuku robe vršimo putem dostavne službe Hp i  IN-TIME  za područje cijele Hrvatske.

Svi će proizvodi biti zapakirani tako da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom transporta.

Dostava je BESPLATNA za sve narudžbe iznad 500,00 kn. ( cijela Hrvatska ).

Cijena dostave kurirskom službom:

Za proizvode do težine 2 kg cijena dostave je 25,00 kn

Slavina:  35,00 kn

Sudoperi:  75,00 kn

Napomena: dostava  kurirskom službom ne podrazumijeva, montažu i ugradnju naručenih artikala.

PREMIUM DOSTAVA ( 2 u 1 ):

Osigurali smo Vam jedinstvenu uslugu dostave sa uključenom sudopera i slavina u isto vrijeme od strane stručnih majstora (trenutačno samo za područje grada Zagreba i okolice) sa danom dostave i montaže prema dogovoru.

Premium dostava uključuje i zbrinjavanje ambalaže te odvoz starih sudopera i pipa.

Cjenik premium dostave: ( samo za područje Zagreba i okolice )

  • Sudoper………………………..300,00 kn
  • Slavina ……………………………..250,00 kn
  • SET Slavina + sudoper:……….400,00 kn  ( UZ PROMOTIVNI kod: SETMONTAŽA)

U cijenu su uključeni svi radovi za ugradnju osim stolarske, električarske, plinske i vodoinstalaterske pripreme . Potrebni kablovi i cijevi kao i eventualne ostali priključci također nisu uključeni u cijenu. Za dodatne zahtjeve cijena po dogovoru.

Rok dostave
Putem IN-TIME-a i HP-a kupcu se roba dostavlja do ulaznih vrata zgrade.
Dostavu obavljamo u roku od 3 – 5 radna dana (ovisno o mjestu dostave),  osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Subote, nedjelje i praznike ne računaju se u rok dostave.

Obaveze kupca
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Kupac prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće!

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio u Ehome bez isporuke kupcu i sl.) Ehome.hr ne preuzima odgovornost na „prvi rizik” i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće mailom ili telefonom!